lunes, 5 de mayo de 2008

MIKEL ONGI ASTEBURUAN


Bueno ba hori asteburu hau bi karrerakaz egon da ta bero galanta pasau dogu, batez be sapatuen.Sapatuen, Berriatuan korridu naben elitiekaz. Salidan 150 pertsona inguru ta karrerie 140 kilometro ta sei portugaz, milloi bi bider, lekoitz bi bider eta kalvario bi bider. Tokaba sufrir komo un kabron ejeje.Hasi ta segiduen milloi igoten zan baia nahiko lasai igo zan ta bueno lelengo portue ia pasaute. Bera bajatu ta aulestirantza jueten atakietara urteten ibili nintzen aber si podia koger tiempo pa lekoitz baia ezebe ta allegau zan portue. Atakietara urteten ibili nintzenez asi ta segiduen ikusi neban ke iba un poko kaskau asike a sufrir. Igoera osue 40 edo 50 garren postuen ein neban mas o menos eta gora allegetan gabizela atzera begitu ta nire erruberan bakarrik cobo, ia no habia nadie mas a rueda. Beste danak atzien geratute. Asko sufridute baia pasau neban grupuen ta gero a rekuperar. Bajatzen ezan inor sartu ta markinara allegau ta normalena paroie eittie zanien, ezan paroirik eitten eta atzetik ezan inor sartzen. Olan ba pal kilometro 25 ia pelotoie 50ekue zan ta 140 eukezan.Gero kalvario toketan zan. Atzetik aurrera igo naben eta goixen 15 edo 20 inguruen pasau nintzen kon jente komo palacios, izagirre... ni poz pozik iba bien. Aurretik egoitz eta beste 10 inguru jungo zien eta aldatz bera asi ta kurba baten rekto por la landa ejej por lo menos aciendo un poko de ciclocros pero no me kai. Hori bai nire grupotik atzera geratu nintzen. Bajatu ta aurrien 20 grupo bat edo eingozan ni erdixen bakarrik porke me habia salido ta atzetik beste 20ko grupo bat. Vaya calentada me lleve pa koger a los 20 de alante ta debara allegetan arrapau nebazan. Otra vez tokaba rekuperar. Txarrena beste 20ek be sartu ziela eta nire esfortzuek ezaben ezetarako balixo.Oin barriro milloi toketen zan eta hor asi nintzen ia sentsazino txarrauek eukitten. Eztakit zeba baia flatue sartu aten ta bastante sufridu naben baia aguantau naben ta gero barriro a rekuperar.Baia rekuperetan aulestirantza jueten se martxaba todo kristo palante ta ni atzekaldien ia beste 15egaz edo bakarrik. Danak aurrerantza juenda. Asike baqueko batek arrankau eban erruberara urten ta guk aurreko grupotzue arrapau genun justo lekoitz bigarrenez asteko. Aurretik 10 edo zoiezan, nire grupuen 15 edo ta atzetik beste 15 bat. Los ke kedabamos en karrera. Igoten asi ta segiduen egoitzek arrankau eban eta lana ta ferrarigaz jun zan. Nire grupotik bakekuek tiretzen zaben eta 5 pertsonak edo aguantau geñun. Gora allegetan artola arrapau genun eta berantza.Nik ia grupetie eittie gure naben ke nos kojiesen los de atras eta 20 grupotzobat baia ez. Eske en realidad ibamos sobre el 15 asike segian atakando. lelengo ilundain, artola ta bakekue jun zien eta gero aciendo kosas extrañas beste batzuk. Olan morras da ni kon kara de tonto por lo ke nos abian etxo atzekuei itxaron eta atzekuekaz. Solo faltaba la vuelta por kalvario eta 25etik 35 era edo jungo ginen grupo horretan baia ondarrun erretirau zozkuen. Putada!! Karrerie ferrarik irabazi zaben ta egoitzek azkenien bigarren ein zaben eta 24k amaitu zabien. Urrengokuek ginen gu baina...Domekan azpeitian korridu neban urrakiko igoerie. Karrerie laburre 80 kilometro ingurukue eta urraki asi arte naiko lisue, meagas bakarrik igoten zan. Hasi ta segiduen ikusi neban ke llevaba las piernas duras, asike erruberan sartu ta urrakire al zan ta freskuen allegetie pentsau naben.Olan ba atake asko egon zien baia pelotoie naiko kontrolaute jun zan portue asi arte. Ni nahiko atzien asi nintzen ta apurke apurke aurrerantza. Halako baten mikel landa eta lavin grupotzobat arrapau neban. Aurretik 20 bat jungo zien. Mikel landa zan grupotik geixen tiretzen zabena ta ni len atzetik aurrerantza eindeko esfortzue notetan neban, asike iba sufriendo. Baia portue 8 kilometrokue zan asike daba tienpo de rekuperar eta gorako 2 kilometro ingurure despues de sufrir mutxo rekuperetan asi nintzen ta ataketan aber si se podia a koger a alguno de los de alante. Azkenien ez genun inor arrapau ta grupotik 2 ein neban esprinien, 5 edo allegau ginen grupuen. Azkenien 21 garren ke pa ser kon elites i aber etxo el anterior dia kasi toda la karrera ba ondo.Ia 3 aste barru pare bat lehendakari, ia olan jarraitzen badoten eta zozer ein al dan ejjeBueno ba beste barik ondo ibili danok!!!!!

No hay comentarios: