lunes, 21 de abril de 2008

Egoitzek (lehengusuak) Nojan irabazi. Mikel ere oso ondo!!!

Hiru buelta zien ta buelta bakotzak 33 kilometro inguru. Lelengo bueltie naiko lasai ein nauen ta justo metatik pasau ta aurrerantza pasau nintzen. Ordureko eskapada bat einde zauen 4 edo 5 pertsonakue ta bertan ekipoko Cobo zauen. Orduen super froizeko batek atakau ta ni erruberan a kontrolar ta or 15 edo martxau ginen tartien linares ekipokue bebai. Baia mala espina no habia ningun seguros ni en el grupo de cobo ezta nirien asike ni erruberan ipini nintzen ze ikusten neban urrin ezkinela juengo.Halako baten atzera begitu ta Egoitz zoro baten moduen baten bataz erruberan aurrien sartzen gure grupora baia pelotoie be bertan asike danak arrapau zozkuen. Baia nik ikusten neban egoitzek ia karrerie apurtzie gure zabala ta olan izen zan atakau zaben ta saunierreko bat, kantabria infinitako bat ta ni erruberan ta aurreko grupora sartu ginen. 9 edo ginen aurrien ta ekipoko bi asike de puta madre.Alako baten baqueko ventura angulok atake moduko bat emon zaben ta ni erruberara ta justo guri arrapau ta egoitzek atakau zaben ta beraz camargoko cabello, saunierreko madrazo eta kantabria infinitako alberto gonzalez jun zien. Gerotxuau atzetik jentie sartzen jun zan. Lehenengo 5 edo 6, tartien gari ekipokue. Ta gero beste grupo bat ta tartien linares eta roberto.Olan 4 aurretik ta gero gu 25 edo ta ekipoko 5 asike de puta madre.Baia bigarren bueltie amaitzerakuen roberto pintzau ein zaben ta pelotoire, ke putada. Guk ia ikusten genun aurrekuek ez ginuzela arrapauko ta dana atakiek egon zien, baia alako baten arrapau genun cantabria infinitakue atzien geratu zala ta cantabria infinitakuek tiretzen jarri zien.Komo sufria io en el llano, baten erruberatik atara ta dana eioztien baia rotonda bat aprobetxaute barriro erruberan sartu nintzen. Gero madrazo arrapau genun ta aurretik egoitz eta cabello geratzen zien.Ia metarantza juten todo enkunetaus ta asko sufritzen, ikusi genun beste bat be bertan ta cabello zan, a egoitz ia no le veiamos asike ganaba, ke feliz iba io jejej. Cabello 2 kilometro faltan edo arrapau genun ta gero metako sprintien ba nik ridikulue jejeje. Azkenien 20 edo 25 garren inguruen, ke komo todavia no hay klasificacion pues nose exacto. Ekipoko onena gari izen zan 15garren edo, cobo ni baino pare bat puesto lenau ta linares justo nire atzetik. Metara allegau ta segiduen egoitzengana zorixonak emoten. Eske es el puto amo, ke exhibicion.
ZORIONAK EGOITZ!!!!
AUPA MIKEL!!

No hay comentarios: