domingo, 23 de marzo de 2008

Jainkoaren legea: Beroaldiaren ondoren, txakalaldia

Jainkoaren legea: Beroaldiaren ondoren, txakalaldia MIKEL BIZKARRA
Bueno ba atzo laukizen korridu geñun da bueno otro pajaron mas pal recuerdo jejejejeEgune baltz euen ta eurixe ta hotza ein bizabala emoten zaben baia azkenien por lo menos euririk eztozkun ein ta hori librau geñun, txarrena nik salidan erruberak desinflau nabezela eurixe eingo zabelakuen ta gero kaminue siku siku egon zan baia bueno.Karreran 180 pertsona inguru(parece ke no hay kasa) da lenengo hiru buelta gatikatik. Lelengoko bi bueltak lasai lasai ein nabezan ta gatikara hirugarrenez hurbiltzen goiezela juan mari etorri zan esaten aurrerantza pasetako ia segiduen unbe asiko zala ta. Nik pentsaute neuken gatikan aurrerantza pasetie ta ola ein naben. Erdi ingururarte edo pasau nintzen, eske no daba tiempo de pasar a todos akellos jejeje da gero laukizerantza juten en el uniko repetxo ke hay aurrerarte pasau ta arrankau ein naben oleagaz batera. Aurretik beste 3 edo 4 zoiezen ta justo unbe asterakuen arrapau geñuzen.Or beste karrera bat asten zan unbeko iru pasadekaz. Ni aldapa gora ondo ikusten nintzen ta jente ezagun asko animetan bebai ta emozinuaz edo arrankau ein naben ta bakarrik jun nintzen. Halako baten 300 metro inguru falta ziela gora allegetako begitzen dot atzera ta olea ta egoitz bixek batera komo lokos jejee ta apur bat sufridute aguantau notzien. Baia nik pentsetan neban gero aldapa bera ta llanuen rekuperauko nabela baia ostixa bat. Alli iba yo sufriendo kon el primo y olea, nozepenien relebon bat emon ta fuera ezin naben geixau ta. Mesa gatikako repetxue allegau zan ta pufff ke sufrimiento baia bueno ori be aguantau neban.Gero unbeko bigarren subidan nahiko ondo barriro be. Olea atzien geratzen zan, asko tiretu zabalako, baia nos konbenia ke pasase pa ke sigiese tirando mutxo ejeje, orduen egoitz oso ondo zoielako gure barik juten zan ta ni pa no forzar oleagaz, daba igual subir 5 segundos antes si luego abia ke esperarle. Baia gorako gitxi falta zala derrepente entzun naben artetxe zarataka, egoitz vete!!!!!! da egoitz zoro baten moduen a toda ostia jeje i los 5 segundos esos ke le estaba dejando koger antes me jodieron, se ezin izen neban arrapau. Gora allegau ta pentsau naben aber komo viene la karrera. Oleari itxaron ta atzera begire an ikusi naben motor bat ke se llamaba amador jejeje. Bere erruberan jarri ta an kieto. Urdulizera allegetan egoitz arrapau genun ta gero aurek relebuetara jun zien ta amadorrek alako baten, benga tu tambien, ta nik no puedo ke soy de primer año i no puedo jejee ta berak benga txupon txupon jejeje.Gerotxuau olea zabaldu ein zan lisuen porke iban komo motos ta por poder podia entrar a rueda de amador ta egoitz baia ikusten neban ke tenia ke rekuperar un poko asike atzekuek arrapau arte trankil.Atzetik 12 edo 13 ko grupo batek arrapau ozkun ta mesa gatika bigarrenez igoten atzien geratu nintzen. Llegaban las sintomas del pajaron. Hau igo apur bat jan ta atzekuei itzaron. Pelotoie zan atzetik zauena an sartu ta unbe 3enez asi arte aguantau ta gero lasai lasai a llegar a meta. Eskerrak jente asko bultze ein zozten unbeko irugarren subidan jeje ta baztanek be bastante lagundu osten ke si noooooo jeje ta bueno metara allegetako oso gitxi falta zala atzetik grupetiek arrapau ozkun ta ni trankil trankil metara, el ultimo.

No hay comentarios: