lunes, 31 de marzo de 2008

MIKELEK PRESTIGIO HANDIA DUEN PROBAN 12 GARREN (GORLA IGOERA)

Karrera pasada por agua komo kasi todas este año jeje
Bueno ba atzo gorlako igoeran korridu genun, karrera gogorra gorla bi biderrez igo bizan ta ganera deskarga be baten nahiz ta hau alde faziletik igo.Asikeran 30 kilometro inguru lisuek zien ta bueno trankil trankil pelotoien atzekaldien. Gero gorlako lenengo subidie etorri zan eta aurrien igo naben. 40 inguruko grupo bat ein zan ta ni bertan poz pozik ta bueno gero ba barriro a reservarse pa la ultima subida.
Deskargan amadorrek atakau eban ta barriro be ikusi zan fuertiena bera dala ze oso errez jun zan ta metan ize minetu 1 atara eban.Da bueno gu atzetik a por el segundo puesto jeje igoten asi ta jentie atzien geratzen ta ni grupuen aguantetan. Alako baten lengusue ataketan asi zan ta kada atake ke abia landa,bravo,sanz ta ni beti atzien geratzen ginen baia gero a ritmo arrapau eitten genuzen.
Ta gora allegetako kilometro bat falta zala eztait nok baia baten batek atakau eban ta an ia definitivamente atzien geratu nintzen enrique sanzegaz. Apur bat aurrerau landa ta bravo da aurrerau nire lengusue, bi caja rural,morras, etxeverz eta filgueira.
Portuko azkeneko kurban an euezan juarez eta zarataka animo asko emoten ta apur bat emozionau ta aurrekuenetara urbiltzen jun ginen ni ta sanz ta nire lengusue arrapau genun. gora allegetako 200 metro falta ziela sanzek atzien itxi ta landa ta bravo arrapau ebazan ta ni lengusuaz.
Azkenien 12. en una karrera komo gorla pozik egoteko moduen. Ia datorren astien zornotza lendakariko karreran be olako sentsazinuek eukiten dodazen eta postu on bat lortzen badoten

No hay comentarios: